Nowość – Herbatka na zimno Malina Granat od marki Herbapol. 100% smaku!Herbapol-Lublin poszerzył portfolio herbatek typu cold brew o nowy smak, stanowiący połączenie ulubionej przez Polaków maliny z egzotycznym owocem granatu. Napoje cold brew to prosty i wygodny sposób na przyjemne owocowe orzeźwienie – do ich przygotowania wystarczy tylko zimna woda. Oprócz nowej herbatki konsumenci mają do wyboru jeszcze dwa smaki: Truskawkę z rabarbarem oraz Miętę z mango.Produkty cold brew charakteryzują
się innowacyjnym sposobem przyrządzania – przygotowuje się je przy użyciu zimnej
wody. W okresie letnim stanowią ciekawe uzupełnienie oferty tradycyjnych herbatek
owocowych.
Herbatki na zimno od marki
Herbapol to specjalnie skomponowane mieszanki owoców i ziół, które – po zalaniu
zimną wodą – już po kilku minutach gwarantują intensywne orzeźwienie i
niezapomniany smak. Herbatki zapakowane są w oddzielne kopertki, co sprawia, że
nadają się do przyrządzania zarówno w domu, jak i poza nim. Co więcej, nie
zawierają cukru, dlatego stanowią świetną alternatywę dla słodkich napojów
smakowych i są odpowiednie dla dzieci.
Wzbogacenie portfolio
Herbapolu o kolejny wariant smakowy w tej kategorii herbatek jest odpowiedzią na
trendy konsumenckie, m.in. związane ze zdrowym żywieniem i kontrolą spożycia
cukru.
Cena rekomendowana za opakowanie
(20 torebek) herbatki na zimno Herbapol wynosi 5,99 zł.
Zachęcamy do zapoznania się opisem nowości oraz
pozostałych produktów z tej kategorii na: Herbatki
owocowe na zimno | Herbapol Lublin
Produkty do
nabycia m.in. w sklepie internetowym marki: Herbapol - Herbatki na
zimno | Sklep Internetowy Herbapol (e-herbapol.com.pl)
„Herbapol-Lublin” S.A.
„Herbapol-Lublin” S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która
w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję
lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek
owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w
kategorii herbat zielonych i dżemów.
„Herbapol-Lublin” S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku
marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat,
produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy
dołączyły produkty z linii BIO.
W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa,
wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast i Premium.
W 2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla
najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz
kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit
Handlu.
W 2020 roku firma
zaistniała na rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków i suplementów Herbapol Polana.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.
pełna lista aktualności
|